آرش کوچولوآرش کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

حس جاودانه زندگی

یه سورپرایز خیلی باحال

1394/5/28 22:18
386 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 25مرداد 93 است و من و بابایی متوجه یه اتفاق مهم زندگیمون افتادیم .........اونروز بود که فهمیدم زمان بدون توجه به ما و خیلی سریع در حال گذشتنه و باید قدر لحظه های در کنار هم بودنمون رو بدونیم .....................عزیز دلم امروز اولین دندون تو که دندون پیشین سمت راست تو از پایین بود در اومده و ما اینقدر ذوق زده بودیم که نمی دونستیم باید چیکار کنیم خداراشکر مامان بزرگت پیشمون بودن وبساط شادی و آش دندونی برای تو جیگرم به راه افتاد ........خیلی سریع به مادر جون و پدر جون خبر دادم  اونا هم خیلی ذوق زده و خوشحال شدن و باورشون نمی شد که تو اینقدر زود بزرگ و آقا شدی و اونا هم بهمون خیلی تبریک گفتن و این تبریک گفتن ها ادامه داشت و من دور از همه این چیزا شادی عجیب تمام وجودم را فرا گرفته بود ..........به زندگی پر فراز و نشیبم فکر می کردم .............به زمانیکه خدا تو را به من هدیه داده بود و برای اولین بار دیدمت اما از در آغوش کشیدنت محروم بودم .......و همین طور تمام رخدادها از جلوی چشمانم در حال عبور بود تا اینکه به زمان حال رسیدم و قدرت و رحمت  پروردگارم  مرا متحیر ساخته بود و دگر بار دست نیاز به سوی او دراز کردم و به سپاس و ستایش او پرداختم و از او خواستم هرگز مرا به حال خود رها نکند و همیشه تو عزیز دلم را در آغوش رحمت خود نگه دارد و بی گناهی کودکانه ات را بهانه ای قرار دهد برای دوری بدی ها و مشکلات و بیماری ها از تو ...................... دوستت دارم تمام زندگی ام و امیدوارم بتوانم مادر خوبی برایت باشم و به عنوان فردی مفید برای جامعه پرورشت دهم و از تمام مشکلات و سختی ها دوربمانی ...........................محبتخجالتبوستعجبعینکبای بای

اینم آش دندونی های پسرم ............. دست مامان بزرگ درد نکنه

اینم کیک جشن دندونی پسر کوچولوی ناز نازمه...................قربونش برم با اون دندون جیگرش بوسخجالتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)